Pagina's

woensdag 23 maart 2016

Spelt-chocoladekoekjes

Woensdagnamiddag = baktijd!

Wibe met z'n intoleranties wil toch ook nog lekker dingen snoepen (wie geeft hem ongelijk) maar wat is het verdorie moeilijk om iets eetbaars te vinden in de winkel! Nu mama ook best tarwe en melk laat, maar zo graag koekjes met chocolade eet, was dit het moment om aan het bakken te gaan!

Ik zag dit recept op pinterest. 






Mezelf kennende en wetende dat ik me niet aan recepten kan houden, heb ik ook dit keer weer een aantal dingen aangepast!

Ik gebruikte speltbloem, deed er geen lijnzaad in en nam stukje pure chocolade ipv rozijnen.
Toegegeven, mijn koekjes zien er wat chaotisch uit (de koekjes zijn zoals de maker ervan???), maar daimned, wat zijn ze lekker!!!

Note to self: volgende keer het kleine openingetje van de kaneelstrooier gebruiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten