Pagina's

donderdag 14 april 2016

Kleuterboekentasje

Jaja, ik weet het, eigenlijk duurt het nog even voor kleine pruts naar school gaat, maar onlangs hadden we een workshop "kleuterboekentasje maken" dus voor mij het ideale moment om haar boekentasje alvast te maken voor het komende schooljaar!

We hebben het boekentasje in groep gemaakt, wat overigens een mooi resultaat zal opleveren volgende woensdag. Alleen ben ik niet zo geduldig om te wachten om verder te naaien in groep, dat ik de dag nadien al meteen het boekentasje heb afgewerkt!

Het heerlijke stofje heb ik gevonden in het superleuke winkeltje van Stippeltje in Kapellen. Zij verkoop immers veel tafelzeil dat binnen mijn smaak valt! :-)

De acherzijde werd mooi afgewerkt met tassenband.


De binnenstof komt ook van Stippeltje en past heel mooi bij het tafelzeil!




Prutsie kon het niet laten er al het ganse weekend mee rond te hollen (wel zo snel dat ik het niet kon vastleggen)... Man wat gaat dat kind gelukkig zijn als ze met alle groten hier mee naar school mag! :-)


Ik heb nog genoeg stof over voor een bijpassende turnzak, boterhamzakje en appelzakje... (wordt vervolgd...)
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten