Pagina's

zondag 31 mei 2015

Jumpsuit voor pruts

Ik kon me niet langer bedwingen, rugpijn of niet, nu die overlock stond te lonken op tafel, moést ik gewoon weer aan de slag!

Ik nam een bestaand kruippakje van ons mieke en tekende langs de naden. Ik nam een beetje extra (ongeveer 1.5 cm langs alle kanten) en knipte een patroon uit. 


 
Eens ik de stof had uitgeknipt, zag ik dat ik de stofvouw op de verkeerde plaats had gelegd. Ik heb ze dan maar doorgeknipt, maar nu zat ik met 4 delen ipv 2! Tja, enthousiasme zeker... 

Gelukkig is het met de overlock zo weer aaneen gezet! En geeft het misschien wel nét die toets die het nóg unieker maakt!

De afwerking heb ik gedaan met een groene boordstof, ik had biais klaarliggen, maar in 't oranje en dat was net iets te veel van 't goede! En dit zijn écht haar kleuren! 

Tussen de benen heb ik het afgewerkt met drukknopen en die lukte deze keer écht goed! Ik wordt nog een pro mensen! :-)

Je zou ze bijna wakker maken om te passen hé! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten