Pagina's

zondag 19 april 2015

De naaimachine hoes/zak

Elke 2 weken zeul ik mijn trouwe vriend mee naar de naai bijeenkomsten van Tisstof. Wat altijd een heel gedoe is. 

De originele hoes van mijn naaimachine stelde dan ook niet te veel voor. 

De stof kocht ik onlangs bij PP textiel om een hoes te maken voor de overlock, die te gebruiken is op die bijeenkomsten. Zoals steeds reken ik altijd heel ruim mijn stof en zo had ik net, maar dan ook echt nét genoeg stof over om mijn machine van een draagzak/hoes te voorzien.

Ik vond de tutorial zoals steeds, gratis op facebook, bij de groep gratis naaipatronen. De link vind je hier.  

Het is uren werk, maar het resultaat mag er zijn vind ik!


Ik gebruikte rode stof om hengsels van te maken. Naar mijn gevoel, zou ik ze volgende keer helemaal onder de zak heen halen. (duh, alsof er een volgende keer komt!) Want dan is het denk ik, nóg steviger!
 

Ziezo, een nieuw huisje voor mijn trouwe vriend!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten