Pagina's

maandag 29 december 2014

Autorol

Wat is er fijner dan een zelfgemaakt kraamcadeau te geven als je vrienden kinderen krijgen? 

Een duik in de stoffenkast leert me, dat er altijd wel iets te vinden valt!

Zo kwam ik dit heerlijke paddenstoelenstofje tegen, dat ik ooit heb overgekocht van mijn zus. Je zal het nog een aantal keren zien passeren hier op mijn blog! :-)


Enig zoekwerk op internet bracht me naar deze site, waar ik dit heerlijke patroontje vond om een autorol te maken.
 


Ik gebruikte geen fleece of vilt als straat, maar een stevige katoen. De witte streepjes, zijn van vilt. De autootjes vind je in de meeste speelgoedwinkels, de mijne kwamen van Colruyt.


De bandjes zijn ook uit vilt gemaakt. 


Tijl zal wellicht nog vaak met zijn autootjes spelen, wanneer hij er groot genoeg voor is! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten