Pagina's

vrijdag 10 juli 2015

Omkeerbare tas

Wat een productieve dag gisteren! Na ons tweewekelijks avondje Tisstof bleek dat onze stoffen inzamelactie heel wat stof had opgeleverd! Ik kon dan ook niet weerstaan aan de roep van de machine om de berg stof te verwerken!

Nu de ganse berg is nog niet weg uiteraard, maar een goeie tip van één van onze leden was, knip ineens veel klaar, dan kan je ook ineen veel stikken! Zo gezegd zo gedaan!

Het patroon van de tas vind je hier. Ooit maakte ik al eens een exemplaar, maar toen heb ik hem zelf getekend.



Eén zak is niet zo heel veel werk uiteindelijk, vier ineens was iets pittiger, maar het is het waard hé! Als ik een steentje kan bijdragen voor het goede doel, zal ik het niet laten!

Deze ging zo vlot, dat er nog wel een berg zullen volgen. Eerst terug stof meebrengen! :-)

De volgende opdracht was knikkerzakjes en daar had ik veel stof voor meegebracht, maar deze was te mooi om een eenvoudig zakje te maken, dus had ik nét genoeg over gehouden om nog 2 extra tassen te maken! Hou binnenkort mijn blog maar in de gaten voor die kerstmarkten bij ons in de omgeving, want daar kan je ze kopen voor een leuk prijsje en je steunt er de muco vereniging mee! 






1 opmerking:

  1. Geweldig idee. Dat gaan mijn dochter en ik ook eens maken !
    Leuk blog heb je . Ik volg je al op facebook , maar ik wil je blog ook volgen .
    Kan ik me daar ook aanmelden , waar of zie ik er over ? Misschien heb je wel eens zin om naar mijn blog te komen kijken . Vooral veel kaartjes ,maar nu mijn naaimachien weer gemaakt is en mijn berg stofjes maar aangroeid , binnenkort ook meer naaiwerkjes ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen