Pagina's

donderdag 16 juli 2015

Het knikkerzakske

Met het oog op de komende winter, jaja ik ben soms vooruitdenkend ook, ben ik alvast begonnen aan een knikkerzakske. Het eerste model trok op niks, je kon het koordje niet eens aantrekken, dus neen, daar posten we ook geen foto's van!

Opzoekwerk op pinterest gaf me enkele super voorbeelden, ga maar eens zien op ons bord: Naaien voor Muco! Ik had er eerst een heel tof Engelstalig gekozen! Echt een schoon zakje! Maar ik had geen zin in nachtelijk vertaalwerk. Ja deze dagen zit ik soms tot laat aan de machine! Dus nog rap gaan zien voor een Nederlandstalig. Deze van katoen,  kwam met een heel duidelijk patroon en mits aanmelden kan je hem handig downloaden! 

Het was intussen kwart over 12, maar ik kon het toch niet laten om eraan te beginnen! Pruts werd wakker om 0.45u, dan was het zakje zo goed als klaar! Alleen het bovenste stiksel en het koordje heb ik deze ochtend nog snel gedaan!


De stofjes werden gesponsord!





De pareltjes heb ik eraan gedaan, omdat ik de koordjes iets te kort had geknipt!




En zelfs de knikkers werden gesponsord!

Nu aan de lopende band nog wat zakjes maken, zodat we veel geld kunnen inzamelen voor Muco! :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten