Pagina's

zondag 15 maart 2015

Onesie voor kids

Op vraag van een vriendin, heb ik onlangs deze onesie getekend en gemaakt voor haar kinderen. Het begon met één voor onder de kerstboom voor de oudste.




Zij was er zo content van, dat ze prompt met een berg stof en de nodige instructies terug aan de deur stonden.


Het patroon heb ik hier en daar een beetje aangepast! Want het moest met een rits en een kap en... (toen ging de fantasie iets te ver naar mijn kunnen/willen) Dit was al uitdaging genoeg!


Zoonlief ging naar huis als een tijger en de uiltjes gekke dochter was blij met de nieuwe combinatie!



Op de achterzijde moest er een uiltje bij, in uiltjes stof natuurlijk!
 

Als iemand dé manier kent om een patroon op internet te gooien, geef me de instructies dan maar door, dan zet ik het patroon van de onesie erop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten