Pagina's

donderdag 30 mei 2019

CreaMaggy goes Crochet

Nadat ik onlangs mijn geliefde gehaakte winkeltasje verloren ben in een winkel, ben ik gaan zoeken op internet of haken iets moeilijk was. Ik ken enkele mensen die verzot zijn op haken, maar het leek me niet zo mijn ding, met al dat tellen enzo... Moeilijk leek het niet echt en een winkeltas zou zo ineen steken volgens mij... 

Zo gezegd, zo gedaan. Ik zocht een verloren gelopen haaknaald en een restje wol dat ik nog ergens had liggen en begon eraan.

Ik baseerde me op een tof zakje dat niet te moeilijk leek. De werkbeschrijving kan je hier terugvinden. Ik werkte het tasje af met een bloemetje. 


Dat was zo snel klaar, dat ik meteen een tweede exemplaar gehaakt heb.


Ik ga beide exemplaren terug onder handen nemen en inkorten. Als je er nu fruit of groenten in doet, hangt het meteen op de grond. Leeg zijn ze ongeveer 50 cm, ik denk dat je met een derde daarvan al genoeg hebt om een kg fruit in te doen. 

Note to self... Haken is leuk! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten